Susisiekite: +37060702201

Prekių grąžinimo taisyklės

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.

1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
1.2. Pirkėjas prekes gali gražinti vienu iš šių pateiktų būdų:

1.2.1. Išsiųsti per kurjerių tarnybas tiesiogiai į prekių sandėlį adresu Januškėlių vs. 1, Januškėliai, LT-20222 Ukmergės r. ir atsiųsti siuntos sekimo rekvizitus Pardavėjui nurodytu el.paštu. Dėmesio! Prekės išsiųstos į pašto skyrių, autobuso siuntų priėmimo skyrių - traktuojamos, kaip negrąžintos, nebent sutariama kitaip. 

1.2.2. Pristatyti savo transportu į iš anksto suderintą Pardavėjo prekių atsiėmimo punktą.

1.3. Pirkėjas yra atsakingas už saugų prekės transportavimą. Jei prekės bus pažeistos jas gražinant, pardavėjas turi teisę jų nepriimti;

1.4. Gražintos prekės yra perduodamos Pardavėjui apžiūrai. Gražintų prekių apžiūra vyksta Pardavėjui patogiu laiku, ne vėliau nei per 7 darbo dienas po prekės gražinimo pardavėjui, Pirkėjui nedalyvaujant apžiūroje;

1.5 Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas;

1.6. Nekokybiškų prekių gražinimo ar pakeitimo išlaidas apmoka Pardavėjas;

1.7. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. Paštu info@2zuzu.lt pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas/ video bei aprašą apie iškilusią problemą. Grąžinus prekę prieš tai neinformavus Pardavėjo nurodytais kontaktais - Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti prekės atgal;

1.8. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). 

1.9 Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

1.10. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui per septynias darbo dienas grąžinami pinigai į Pirkėjo nurodytą sąskaitą, o Pardavėjas įsipareigoja atsiimti prekę(-es) savo transportu. Pirkėjas privalo suteikti sąlygas Pardavėjo personalui ar kurjeriams pasiimti prekės (atspausdinti gražinimo lapą).

1.11. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus per septynias darbo dienas po prekės/prekių grąžinimo į Pardavėjo nurodytą vietą (visiškas atsiskaitymas su Pardavėju).

1.12. Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (bankinio pavedimo kopiją, užsakymo kopiją, čekį ar kitą dokumentą).

1.13. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

1.14. Už gražintas prekes pinigai gražinami į pirkėjo banko sąskaitą. Jei pirkėjas už prekės apmokėjo ne bankiniu pavedimu, gražindamas prekės privalo pateikti pasirašytą raštišką prašymą gražinti pinigus į jo asmeninę banko sąskaitą.

2. Baigiamosios nuostatos.

2.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

2.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

2.3. Parduotų prekių trūkumai šalinami, kokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis LR Civiliniame kodekse nustatyta tvarka.

2.4. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties per 14 dienų. Ši teisė netaikoma  sutartims, nurodytoms CK 6.22810 str. 2 d. (prekės, kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas; specialiai vartotojui pagamintos prekės ir kt.).

Rašyk
Skambink